HostingWijzer

HostingDiscounter hosting reviews vergelijken

Er zijn 22 ervaringen achtergelaten door klanten van HostingDiscounter. De gemiddelde, algemene beoordeling die HostingDiscounter heeft gekregen is 4,7.

0 10
HostingDiscounter

HostingDiscounter review door

Ervaring met hostingpakket:
HostingDiscounter anders

Over het algemeen tevreden

16 juli 2018 15:59
Support
9,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
7,0
0 10 7,0
HostingDiscounter

HostingDiscounter review door

Ervaring met hostingpakket:
HostingDiscounter anders

ze regelen al mijn online techniek. Al meer dan 10 jaar lang. Top.

13 juli 2018 11:33
Support
10,0
Kwaliteit
9,0
Prijs
6,0
Algemeen
8,0
0 10 8,0
HostingDiscounter

HostingDiscounter review door

Ervaring met hostingpakket:
HostingDiscounter anders

Zeer goed geholpen door Helpdesk. Ervaren adviseurs met geduld en heldere adviezen.

11 juli 2018 11:14
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
10,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
HostingDiscounter

HostingDiscounter review door

Ervaring met hostingpakket:
HostingDiscounter anders

Vriendelijke en vakkundige helpdesk. Uitstekend geholpen bij de installatie van Wordpress.

10 juli 2018 16:20
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
10,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
HostingDiscounter

HostingDiscounter review door

Ervaring met hostingpakket:
HostingDiscounter anders

Onwaarschijnlijk slechte service. Facturen worden niet verstuurd, verrekening op tegoed. Betaalverzoeken bevatten onduidelijkheid over de kosten waar ze betrekking op hebben. Opgezegde diensten worden toch afgeschreven. Als je dan belt geven ze geen inzage in welke verrekeningen er gedaan zijn. Ze sluiten je email zonder pardon af. Heractiveren kost een vermogen. Een code afgeven om naar een andere provider over te stappen werd me geweigerd. Onvoorstelbaar dat een service zo slecht verzorgd wordt.

14 mei 2018 12:10
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
HostingDiscounter

HostingDiscounter review door

Ervaring met hostingpakket:
HostingDiscounter anders

Waardeloze tok, hier kun je geen kant mee op!

23 april 2018 13:07
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
HostingDiscounter

HostingDiscounter review door

Ervaring met hostingpakket:
HostingDiscounter anders

Slecht!

9 maart 2018 17:53
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
HostingDiscounter

HostingDiscounter review door

Ervaring met hostingpakket:
HostingDiscounter Super Discount Extra

Ooit was het een goede (en goedkope) hoster, tegenwoordig alleen maar ergernissen, Support reageert niet opzegging worden niet verwerkt, en gewoon door gefaktureerd, en redelijkheid als je al eens contact hebt is er niet bij. Geen standaard SSL, partij is hopeloos verouderd.

15 november 2017 11:14
Support
2,0
Kwaliteit
3,0
Prijs
4,0
Algemeen
4,0
0 10 4,0
HostingDiscounter

HostingDiscounter review door

Ervaring met hostingpakket:
HostingDiscounter anders

Ook hier slechte ervaringen helaas. Support reageert snel maar met standaard antwoorden waar je weinig aan hebt. Site is niet vooruit te branden nadat hostingdiscounter deze van server had gewisseld.Site ergens anders gehost en draait prima zonder aanpassingen. Goedkoop is duidelijk duurkoop bij deze partij.

8 november 2017 17:50
Support
3,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
3,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
HostingDiscounter

HostingDiscounter review door

Ervaring met hostingpakket:
HostingDiscounter Business Discount

Ik heb gisteren mijn laatste 2 websites opgezegd. Was 10 jaar klant maar ik ben er nu klaar mee. Het ging mij niet om de kwaliteit van de hosting maar om de prijsstelling.

We hadden al die jaren meerdere Business Discount abo's met nooit aangepaste 500Mb webruimte en 500Mb bandbreedte voor 60 Euro per jaar.

De produkten die sinds vorig jaar worden aangeboden hebben in het kleinste pakket 20x zoveel webruimte en maarliefst 100Gb bandbreedte voor een lagere prijs dan wij voor het business discount pakket betalen.

Waar ik vooral boos door ben is dat Hostingdiscounter bestaande klanten niet heeft omgezet naar een pakket van vergelijkbare prijs. Of op z'n minst haar bestaande klanten daarover informeert en dit aanbiedt.

Daarom heb ik besloten om te zien naar een andere provider.

9 januari 2017 14:40
Support
7,0
Kwaliteit
7,0
Prijs
2,0
Algemeen
4,0
0 10 4,0
HostingDiscounter

HostingDiscounter review door

Ervaring met hostingpakket:
HostingDiscounter anders

Erg goed geholpen

22 november 2016 18:18
Support
10,0
Kwaliteit
9,0
Prijs
7,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
HostingDiscounter

HostingDiscounter review door

Ervaring met hostingpakket:
HostingDiscounter Super Discount

Zonder enige reden wordt mijn website andermaal geblokkeerd vanwege een plugin, zie hier de melding:

- Dit is een automatisch gegenereerd bericht -

Geachte heer Massimi,

Bij deze delen wij u mee dat de webhosting op uw domeinnaam '***.nl' vanaf heden geblokkeerd is.

Blokkering houdt in dat uw website niet meer te benaderen is. U kunt zelf nog wel de website bezoeken (om bijvoorbeeld onderhoud te plegen via een CMS) door in te loggen met uw FTP gebruikersnaam en wachtwoord.

Reden van de blokkering:

Website veroorzaakt overlast op de webserver doordat de wp-cron.php te vaak in te korte tijd aangeroepen/uitgevoerd wordt.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze helpdesk.

HostingDiscounter bv

- Dit is een automatisch gegenereerd bericht -

Ik kan niet eens de desbetreffende plugin uitschakelen OMDAT ZE DE WEBSITE HEBBEN GEBLOKKEERD!

Wat een idioten!

Vermijd HOSTINGDISCOUNTER ze willen kennelijk niet meer.

16 november 2016 07:07
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
HostingDiscounter

HostingDiscounter review door

Ervaring met hostingpakket:
HostingDiscounter Super Discount

Na 9 goede jaren zijn ze bij hostingdiscounter het zat om hun vaste klanten goed te behandelen. Sinds vorig jaar (2015) zijn de prijzen verdrievoudigd, door de goede ervaringen dacht ik dat ik er goed aan deed door te blijven met mijn 4 domeinen en hosting. HELAAS! Ze hebben een nieuw beleid waarbij het ontvangen bij een late betaling, de website wordt offline gehouden en er geen contact meer wordt gezocht met de klant.

Dit is mij overkomen terwijl de betaling binnen de gestelde termijn is voldaan, probeer al 3 dagen lang contact te zoeken met hostingdiscounter maar de website is en blijft offline.

Toch ben ik ze dankbaar want hierdoor ben ik verder gaan kijken en ga ik straks alles naar een andere webhosting verhuizen en dan ga ik van €220,- p/j naar €45,- p/j !

2 oktober 2016 08:59
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
HostingDiscounter

HostingDiscounter review door

Ervaring met hostingpakket:
HostingDiscounter Super Discount

Na vele jaren een prima hoster te zijn geweest hebben ze per 01032016 ineens de prijzen VERDRIEVOUDIGD
gelukkig zijn er goedkope alternatieven want dit slaat echt nergens op !!! kwaliteit en uptime zijn prima maar voor die prijs zijn er professionelere partijen !!! Dat discounter kan er voortaan wel vanaf ... dit jaar al mijn geregistreerde namen overzetten naar een andere dit kan ik echt niet aan onze klanten verkopen !

5 maart 2016 13:43
Support
5,0
Kwaliteit
8,0
Prijs
1,0
Algemeen
8,0
0 10 8,0
HostingDiscounter

HostingDiscounter review door

Ervaring met hostingpakket:
HostingDiscounter Super Discount Extra

Waar zal ik beginnen?
Inderdaad: Je krijgt waarvoor je betaald!
Maar deze vlieger gaat ook al niet meer op. Ze zijn niet goedkoop.

Ben met Hostingdiscounter in zaken sinds hun oprichting, 15 jaar geleden om precies te zijn.
Webdesigner van beroep en heb/had meer dan 34 domeinnamen door hen laten beheren en verschillende hostingpakketten.

Hostingdiscounter is sinds een aantal jaren geleden merkbaar een andere richting op gegaan. Sindsdien totaal geen respect meer voor [langdurige] klanten die hen groot gemaakt hebben.

Over hun helpdesk kan ik kort zijn; ze lezen je emails niet en beantwoorden met vooraf algemeen gegenereerde antwoorden, waardoor je gefrustreerd met je onbeantwoorde vraag alleen achter blijft.
Zo heeft het -als voorbeeld- maanden geduurd voordat ze een uitleg hadden en kondten geven over hoe hun mailsysteem op een iPhone of iPad in te stellen.

Altijd netjes hun rekeningen betaald, echter ben ik nu in het proces om bij ze weg te gaan. Ik neem mijn business naar een ander.
Zelfs dit lossen ze via de Hostingdiscounter-klantvriendelijkheids-methode op:
In plaats van: "Het spijt ons u, na onze jarenlange samenwerking, te moeten verliezen. Is er misschien een manier om u toch als klant te behouden? Natuurlijk! Sturen wij u een email met alle 34 'release'-codes."

Maar niets daarvan, ik mag ik voor al mijn 34 domeinnamen per stuk zelf -online- een verhuiscode aanvragen zodat ik ze bij een concurrent onderbrengen kan.

--> Inderdaad; je krijgt waarvoor je betaald! ;o)
Maar mijn advies: Kijk vooral verder!!

<<Wil je meer weten over mijn jarenlange bevindingen met Hostingdiscounter.nl? Stuur me maar een email:
forfrank@hotmail.com>>

27 maart 2015 21:40
Support
1,0
Kwaliteit
3,0
Prijs
3,0
Algemeen
2,0
0 10 2,0