HostingWijzer

Mijndomein hosting reviews vergelijken

Er zijn 611 ervaringen achtergelaten door klanten van Mijndomein. De gemiddelde, algemene beoordeling die Mijndomein heeft gekregen is 7,8.

0 10
Mijndomein

Mijndomein review door

Ervaring met hostingpakket:
Mijndomein Webhosting

Ik heb al enkele jaren een website bij MijnDomein. Ik heb vorig jaar mijn e-mailadres gewijzigd m.b.t. de communicatie met MijnDomein, ik heb hen hiervoor een kopie van mijn paspoort moeten sturen en heb een bevestiging gekregen dat alles correct was doorgevoerd. Vorige week kwam ik er echter ineens achter dat mijn domeinnaam te koop staat bij een soort marktplaats van domeinnamen. Ik heb MijnDomein hierover gecontacteerd en ze zeggen me dat ze verschillende e-mail herinneringen m.b.t. de betaling van een factuur hebben gestuurd naar mijn OUD e-mailadres. Ik heb aangegeven dit e-mailadres al een jaar geleden te hebben gewijzigd. Ze hebben aangegeven een fout te hebben gemaakt (softwarefout) m.b.t. het aanpassen van mijn e-mail (vorig jaar) maar dit veranderd blijkbaar niets aan de incassokosten (LAVG incasso) en de verkoop van mijn domeinnaam. Ik kan de domeinnaam terugkopen voor minimaal 150 euro (minimaal bod marktplaats site) en moet de incasso hier bovenop betalen. Ze zeggen me namelijk ook een SMS en brieven te hebben gestuurd maar deze zijn 1. niet aangetekend verstuurd, 2. ik heb ze nooit mogen ontvangen 3. MijnDomein geeft zelf aan op haar website alleen per e-mail te communiceren. Ik voel me dus opgelicht door MijnDomein. Ze kunnen niet aantonen dat ik iets heb ontvangen (niet aangetekend per brief en naar verkeerde e-mailadres NADAT ik dit had aangepast en bevestiging had gehad over deze aanpassing). Ik begrijp niets van deze werkwijze en vind het uitermate klantonvriendelijk. De incassokosten zijn onterecht daar ze niet aan de 14 dagentermijn hebben voldaan (verkeerde e-mailadres, brief niet aangetekend dus geen enkel bewijs van aantoonbare ontvangst), en het te koop zetten van de domeinnaam is al helemaal van de gekke.
Ik kan me voorstellen dat dit soort dingen gebeuren wanneer je je e-mailadres niet aanpast maar ik heb het aangepast en heb hier ook bevestiging van gehad, later hebben ze hun fout hieromtrent ook aangegeven.
Zowel LAVG als MijnDomein verwijzen naar elkaar in de discussie en ik kom niet tot een oplossing.

22 februari 2018 12:17
Support
2,0
Kwaliteit
2,0
Prijs
2,0
Algemeen
2,0
0 10 2,0
Mijndomein

Mijndomein review door

Ervaring met hostingpakket:
Mijndomein Webhosting

Heb hier twee websites en kon er 1 gisteren niet meer bereiken.
Lastig als je niet kunt opbellen, maar via Twitter kreeg ik vanmorgen binnen een kwartier respons en na 10 minuten ! was mijn probleem verholpen.

22 februari 2018 11:17
Support
10,0
Kwaliteit
9,0
Prijs
8,0
Algemeen
8,0
0 10 8,0
Mijndomein

Mijndomein review door

Ervaring met hostingpakket:
Mijndomein Webhosting

Ik sluit me volledig aan bij de eerdere ervaringen. Wat een k*tbedrijf. Ik ben al een week offline omdat ik een Wordpress website wilde updaten.
1. Dat moet nog handmatig bij mijndomein
2. De database functioneerde vervolgens niet meer
3. Om hier antwoord op te krijgen heb ik vier mails gestuurd, maar ze beantwoorden steeds alleen de makkelijke vragen uit de mail, de rest negeren ze gewoon en dan markeren ze je probleem als opgelost! Echt bizar.
4. bovendien wacht je elke keer uren op antwoord omdat je niet met ze kunt chatten en natuurlijk al helemaal niet bellen.
5. Vervolgens vraag ik op ze even mijn php kunnen updaten omdat ik dan een omweg weet om hun gebrek aan service te omzeilen. Hun antwoord: Dan moet u even wachten tot u op ons duurdere nieuwe hostingpakket bent overgezet (wat slechts de geupdate versie van de mijne is, niet een betere in theorie..) en dat kan een aantal dagen duren. Wilt u dat we dat doen, dan kunt u uw website (php) weer zelf up-to-date maken. ALSOF DAT EEN LUXE IS!!

Al met al heb ik al twee weken geen online website meer en ze hebben nog NIETS gedaan om me echt verder te helpen.

19 februari 2018 16:32
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
4,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
Mijndomein

Mijndomein review door

Ervaring met hostingpakket:
Mijndomein Webhosting

Wat een kutbedrijf. Je moet betalen om goede support te krijgen. Belachelijk dat dit bedrijf dit durft te doen anno 2018.
#VERSIO MIJN TOPPER

16 februari 2018 17:37
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
Mijndomein

Mijndomein review door

Ervaring met hostingpakket:
Mijndomein anders

Wat een k.u bedrijf

13 februari 2018 17:47
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
Mijndomein

Mijndomein review door

Ervaring met hostingpakket:
Mijndomein Webhosting

Ik heb hele goede ervaring met mijn domijn
de vragen die ik nu en in het verleden gesteld heb zijn altijd
heel vlug en helder beantwoord

10 februari 2018 09:13
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
8,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Mijndomein

Mijndomein review door

Ervaring met hostingpakket:
Mijndomein Webhosting

** NOOIT ZAKEN MEE DOEN **
Ik denk dat ze gewoon te weinig mensen hebben met verstand van zaken. je krijgt gewoon geen antwoord op vragen. Ook niet op eenvoudige vragen.
Het geen antwoord geven is gewoon vreselijk als je bezig bent met een website. Een website waar we mee bezig waren werd om onduidelijke reden offline gezet, ze konden niet aangeven waarom. Uiteindelijk alle content verwijdert en 1 html pagina met 1 foto er op. Toen werd de site nog niet online gezet. Ik denk dat ze te weinig mensen met kennis hebben.

8 februari 2018 10:41
Support
1,0
Kwaliteit
4,0
Prijs
4,0
Algemeen
4,0
0 10 4,0
Mijndomein

Mijndomein review door

Ervaring met hostingpakket:
Mijndomein Webhosting

Beste mensen, wees gewaarschuwd! Ik heb een half jaar terug betaald voor een website die ik al lang had gesloten. Om van het gedoe af te zijn voldeed ik de factuur. Desgevraagd kreeg ik per mail van mijndomein de verzekering " u zult van ons geen factuur meer ontvangen". En jawel, nu een half jaar later komt per mail de aankondiging dat er opnieuw een afboeking zal volgen, "u hoeft niets te doen", wordt daarbij vemeld. Zwarte humor is mijndoemein niet vreemd. Weer moet ik tijd en ergernis steken in recht zetten van hun (onopzettelijke?) fouten.

2 februari 2018 09:09
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
Mijndomein

Mijndomein review door

Ervaring met hostingpakket:
Mijndomein Websitemaker

Nooit zaken mee doen!
Al een aantal jaar hebben een paar domeinnamen via Mijndomein geregistreerd en daar recent het pakket Webwinkel aan toegevoegd.
Omdat onze webshop participeert met een 4-tal goede doelen stichtingen hebben wij daarvoor. Er wordt gesteld dat technisch kennis niet nodig is en dat is ronduit een fabeltje. Helemaal voor wat betreft de mogelijkheid om betalen in stellen en accepteren.
Wij hebben vragen verschillende vragen over een aantal Zo lopen wij tegen een aantal technische problemen waar wij tegenaan lopen, gesteld en hebben daar diverse malen de helpdesk voor benaderd. Vanaf 17 januari tot op heden geen enkele reactie.
Ja, er kwam op 17 januari met ticket nr. 824787 antwoord: "Bedankt voor je bericht.
Ik kan dit niet direct voor je oplossen. Om die reden zet ik je vraag door naar de support afdeling.Mijn collega's zullen je hiermee verder gaan helpen.
Met hartelijke groet,
Suzanne | mijndomein.nl Klantbeleving
En je raad het al: verder geen reactie.

Op 24 januari nog maar een keer om antwoord gevraagd en de reactie (met ticket nr. 830098: Bedankt voor je e-mail! We hebben je bericht ontvangen en gaan zo snel mogelijk op zoek naar een oplossing. Het referentie nummer is 830098.

Er kwam nog een reactie: Deze aanvraag is gesloten en samengevoegd met aanvraag #824987 "diversen". Huh????

Nog maar een keer om reactie gevraagd (terwijl de nood voor antwoorden en oplossingen hoog is!!), reactie van Sander: :"Voor het overzicht voeg ik deze vraag samen met de vraag die al bij ons bekend is. Ik zal de prioriteit van je vraag verhogen zodat deze eerder wordt behandeld. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie.

Aanvraag #830098 "webshop" is gesloten en samengevoegd met deze aanvraag.
Inmiddels is het 31 januari, hebben we nog steeds geen antwoorden en moeten! we 3 februari live gaan.

Mijndomein blijft volledig in gebreke!! Zoek je een provider voor een webshop of -winkel: NOOIT Mijndomein nemen!

31 januari 2018 10:50
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
Mijndomein

Mijndomein review door

Ervaring met hostingpakket:
Mijndomein anders

Support service! De mensen van MijnDomein begeleiden je met correcte raad en daad!

23 januari 2018 20:09
Support
10,0
Kwaliteit
9,0
Prijs
7,0
Algemeen
8,0
0 10 8,0
Mijndomein

Mijndomein review door

Ervaring met hostingpakket:
Mijndomein anders

1 domein naam geregistreerd bij mijn domein. Ik gebruikte het verder niet. Uit het niets betalingsherinnering gekregen per post.
Het ging om een bedrag van € 9,00, dat verhoogt werd naar een € 27,00. Mail gestuurd naar mijn domein, en uitgelegd dat ik nooit een factuur heb ontvangen, en dat ik de betreffende € 9,00 best wil betalen. Geen enkele reactie. Tot een week of 2 geleden een factuur van deurwaarders kantoor LAVG ontvangen. Kosten bijna € 55,00! Uitgelegd aan LAVG dat ik een mail heb gestuurd, en deze als bewijs ook naar LAVG meegestuurd. Reactie: Mijn Domein zegt nooit de mail ontvangen te hebben, dus gewoon betalen. Zowel Mijn Domein als deurwaarderskantoor LAVG: Nooit zaken mee doen!!!!!!!!

12 januari 2018 17:11
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
6,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
Mijndomein

Mijndomein review door

Ervaring met hostingpakket:
Mijndomein Webhosting

Het is echt super irritant, dat de helpdesk niet telefonisch te bereiken is.
Bij het opstarten van de site van mijn zus, werd er eerst niet binnen een week gereageerd.
Na enkele mails van onze kant kwam er wel een reactie, maar nu is het na ruim een maand nog steeds niet opgelost.
Spijt van onze keuze bij Mijndomein.,nl.
Ik ben al jaren enorm tevreden met Vevida.com. Had ik mijn zus'site daar maar gehost.

7 januari 2018 15:31
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
Mijndomein

Mijndomein review door

Ervaring met hostingpakket:
Mijndomein anders

Super. Alles wat ik kan zeggen. Probeerde eens de 1 euro actie voor het eerste jaar, en verwachtte dat ik nog los DNS services moest kopen. Dit hoefde niet. Super service, snelle website, top dit!

26 december 2017 00:29
Support
9,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
8,0
Algemeen
9,0
0 10 9,0
Mijndomein

Mijndomein review door

Ervaring met hostingpakket:
Mijndomein Websitemaker

zeer tevreden na mijn overstap van 1puntcom naar mijndomein.
Hele verademing vergeleken de vorige.
Handige websitemaker om zelfs zonder al te veel kennis hier een mooie site van te maken, welke via https draait en goed snel is.

Bij vragen eigenlijk altijd binnen 24 uur antwoord, vaak sneller, en/of de oplossing zelfs al geleverd. Vriendelijke klantenservice.

21 december 2017 11:43
Support
9,0
Kwaliteit
9,0
Prijs
8,0
Algemeen
9,0
0 10 9,0
Mijndomein

Mijndomein review door

Ervaring met hostingpakket:
Mijndomein Webhosting

Ik had al ongeveer 10 jaar 2 domeinnamen bij Mijndomein geregistreerd, maar deed er niets mee. Dat ging goed. Pas geleden heb ik er een geactiveerd met een emailpakket en toen ging het mis. Op zich was het activeren en instellen van de email eenvoudig te doen. Echter in gebruik bleek dat het niet goed werkte. Al op de eerste dag werd een lange uitgaande privémail naar een vriend tegengehouden door het spamfilter. De instellingen waren juist, maar het spamfilter besloot dat de mail op spam leek.
Mijndomein belooft binnen 24 uur vragen te beantwoorden. Dat was 3 weken geleden. Ik kreeg onmiddellijk het verzoek om de mail incl. headers aan hen te sturen. (vervelend voor mijn privacy maar toch gedaan). Ik kreeg geen antwoord, na een paar dagen een herinnering gestuurd, geen antwoord, na ruim een week de vraag overnieuw gestuurd. Toen kreeg ik te horen dat ze de vraag niet meer konden beantwoorden, want ze logden een week dus konden hem niet meer zien. Ook werd er gezegd dat ze een Ddos aanval hadden gehad en daardoor te druk, echter ik kon herleiden uit hun antwoord dat die een week ná mijn 1e vraag had plaatsgevonden en was dus geen reden om niet gewoon binnen 24 uur te reageren. Ook kon ik herleiden dat het spamfilter de mail tegengehouden moet hebben op inhoud van de mail of op inhoud van de onderwerpregel. Ik zie dat als inbreuk op mijn privacy.
Niet doen dus deze club, ze maken uiteindelijk niets waar en liegen dan zelfs als je ze daar op aanspreekt. Slecht bereikbaar ook want dat kan alleen per mail.
Ik ben niet voor niets op deze site, ik ben dus op zoek naar een nieuwe host.

21 december 2017 00:05
Support
2,0
Kwaliteit
2,0
Prijs
7,0
Algemeen
2,0
0 10 2,0