HostingWijzer

Strato hosting reviews vergelijken

Er zijn 95 ervaringen achtergelaten door klanten van Strato. De gemiddelde, algemene beoordeling die Strato heeft gekregen is 5,6.

0 10
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato PowerWeb

Wat een ontzettend slecht bedrijf. Heel ingewikkelde communicatie, niet makkelijk te bereiken, formeel, slechte kwaliteit en je zit voor je het weet aan een lang contract vast met minimaal een JAAR (!) opzegtermijn.
Mijn advies: DOE NOOIT ZAKEN MET DIT BEDRIJF!!!

11 december 2017 18:57
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato PowerWeb

Al ruim een week ligt een van onze websites er uit door het niet verlengen van een SSL certificaat. We hebben inmiddels 14 keer gebeld maar telkens wordt het oplost en is dit dus niet het geval. We hebben heel veel accounts en worden desondanks ontzettend slecht geholpen. We zijn nu genoodzaakt het domein te gaan verhuizen omdat er na 1 week nog geen oplossing is en communicatie en service ronduit slecht is.

5 december 2017 10:12
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato anders

Storingsvrije virtuele windows servers tegen een heel aantrekkelijke prijs. Jammer dat ze geen betaalde service aanbieden. In de vier jaar klant bij Strato een maal de servicedesk nodig gehad. Die ervaring was niet uitgesproken positief.

5 december 2017 09:11
Support
7,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
10,0
Algemeen
9,0
0 10 9,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato BasicWeb

Goedkoop & SUPER

30 november 2017 21:34
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
10,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato BasicWeb

In één woord UITSTEKEND.

21 november 2017 08:36
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
10,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato BasicWeb

Gewoon goed !!

14 november 2017 17:21
Support
8,0
Kwaliteit
8,0
Prijs
8,0
Algemeen
8,0
0 10 8,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato anders

Geweldig. De mogelijkheden tot de prijs zijn goed. Dus dacht ik daardoor zal je natuurlijk minder support krijgen. Nee dus.... gewoon bellen. Erg leuk dus en heel persoonlijk. Dan lukt het zeker zelf als je ook nog kan bellen indien nodig. Dus namens ons bedankt voor de mooie web-site en het makkelijk aan te maken email adres.

9 november 2017 17:21
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
10,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato BasicWeb

Over het algemeen werkt het Strato BasicWeb pakket naar behoren.

De prijs is behoorlijk competitief en de interface erg eenvoudig.

De support is echter niet al te best. Voor het overzetten van mijn domein (www.landenhub.nl) van een andere hosting naar Strato moest ik erg veel moeite doen en werd er niet veel support geboden.

7 november 2017 12:46
Support
5,0
Kwaliteit
8,0
Prijs
9,0
Algemeen
8,0
0 10 8,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato BasicWeb

Snelle reactietijd op aanvraag, ook het overzetten van mijn domein naar Strato ging heel erg soepel en snel! Prijs is zeer concurrerend.

6 november 2017 14:54
Support
8,0
Kwaliteit
9,0
Prijs
9,0
Algemeen
8,0
0 10 8,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato BasicWeb

Installatie verliep "tadellos und einwandfrei", geweldig. Toelichtingen waren duidelijk en de prijs is oké.

31 oktober 2017 07:01
Support
9,0
Kwaliteit
9,0
Prijs
9,0
Algemeen
9,0
0 10 9,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato PowerWeb

Want een algeheel zooitje ongeregeld, het is bizar dat deze partij nog bestaat.

Allereerst kan de domeinnaam die beschikbaar was en betaald is toch opeens niet geregistreerd worden. Vervolgens wordt de nieuwe domeinnaam niet aangeboden (wel voor betaald) en als je die dan na een extra (foutieve) factuur alsnog krijgt, blijkt dit ook niet te werken naar behoren.

Verhuiscode? Ho maar.
Opzeggen (30 dagen garantie?)? Huh, waar dan?

Ook de klantenservice heeft geen idee (je zou opzeggen dat verhuizen en opzeggen wel vaker voorkomen..). Na meerdere telefoontjes, klachten en andere support tickets kan het opeens toch allemaal wel.

Vervolgens hoor je niks meer, totdat je toch opeens je verhuiscode vraagt. Maar ook weer 2 facturen en afgeschreven bedragen (hoe dan?).

Creditering zou geregeld worden maar moest ik 4x achter aan. En toen nog steeds niet (wel een creditfactuur, geen geld etc),

Als hosting bedrijf hebben ze 0,0 verstand van zaken wat betreft IT en hun klantenservice.. tsja. Goedkoop is duurkoop zullen we maar zeggen.

23 oktober 2017 14:04
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato PowerWeb

Nagenoeg geen ervaring maar het CMS werkt eenvoudig.

17 oktober 2017 21:50
Support
8,0
Kwaliteit
8,0
Prijs
8,0
Algemeen
8,0
0 10 8,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato BasicWeb

Onlangs voor het eerst mijn eigen website gemaakt en gepubliceerd via Strato en dit ging vrij eenvoudig en snel.

11 oktober 2017 08:21
Support
8,0
Kwaliteit
8,0
Prijs
8,0
Algemeen
7,0
0 10 7,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato PowerWeb

Ik ben super tevreden over Strato. Ik had mijn hosting partner, wat een verademing is strato dan. Meteen hulp, kort maar bondig, heel veel medewerkers, iedereen helpt op een andere manier, maar je gaat niet weg zonder dat je probleem is opgelost. Ik heb er heel veel van geleerd, Dankjewel Strato op een goede samenwerking. Mijn website: daar ben ik nu trots op, kijk er maar eens: http://www.albican.nl

6 oktober 2017 12:07
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
10,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato PowerWeb

Echt verschrikkelijk slechte organisatie. Ik waarschuw iedereen om er NIETS bij af te nemen. Hier krijg je gegarandeerd spijt van. Ik ga er alles weghalen, zo ver dat lukt. Ze werken absoluut niet mee.

Ik kreeg een sms met de melding dat over 60 minuten mijn server geblokkeerd werd. Meer informatie kun je via de klantenlogin terugvinden. Ten eerste is de klantenlogin bijna niet bereikbaar en is hun rotzooi zo traag als wat, en als je eenmaal bent ingelogd, dan zijn 60 minuten nooit genoeg om een fout op te kunnen lossen.

Ik hoop dat Tros Radar, de onbudsman en wie dan ook eens over deze partij buigt. Je bent bij Strato nog minder dan een nummertje.

5 oktober 2017 10:29
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
3,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0