HostingWijzer

Hosting2GO hosting reviews vergelijken

Er zijn 342 ervaringen achtergelaten door klanten van Hosting2GO. De gemiddelde, algemene beoordeling die Hosting2GO heeft gekregen is 8,7.

0 10
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Webhosting

Ze hosten mijn sites al een paar jaar. Top service. Na problemen veroorzaakt door een plugin op mijn Wordpress website, en een foutje mijnerzijds, heeft de helpdesk van Hosting2go zich tot het uiterste ingezet om zoveel mogelijk te redden. Helemaal blij!

5 september 2020 15:00
Support
10,0
Kwaliteit
8,0
Prijs
8,0
Algemeen
9,0
0 10 9,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Webhosting

Door een eigen fout werkte onze website niet meer! Verkeerde database gewist, en dat in het weekend, je kent het wel. Meteen een ticket ingelegd met een aantal vragen, hoe ik dat kon verhelpen. Tot mijn verbazing was de Helpdesk gewoon bereikbaar in het weekend, en stelde men mij meteen gerust. Maandagochtend is meteen door Hosting2Go een back-up terug geplaatst, en werkte onze website al weer als vanouds. Heel erg tevreden en dat al enkele jaren. TOP! en nogmaals bedankt.

17 augustus 2020 15:13
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
10,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO anders

Dit klinkt onwaarschijnlijk misschien, 4 tienen, maar ik ben al jaren fan van ze. Ik vind het een zeer sympathiek bedrijf, ze gaan voor kwaliteit, met een prettige communicatie en ze hebben zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Toen ik een extra website nodig had adviseerde mijn zeer ervaren webdesigner mij een andere partij die heeeel geweldig zou zijn in alle opzichten, maar toen ik ging vergelijken viel die in het niet bij Hosting2go qua webruimte en dataverkeer. En ik wordt gewoon blij van ieder contact dat ik met ze heb. Dat ze niet telefonisch te benaderen zijn blijkt helemaal geen probleem, want er wordt altijd snel gereageerd en mijn vraagstuk wordt altijd zonder frustratie opgelost, terwijl ik best wel digibeet te noemen ben:)

4 juni 2020 18:52
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
10,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Webhosting

Ik ben nog niet zo lang klant bij HOSTIN2GO. Ik ontwikkel al jaren websites en host deze bij diverse bedrijven. Tot nu toe is mijn ervaring qua service dienstverlening niet positief. Ik mis vooral telefonische bereikbaarheid. Vooral op momenten dat het juist dringend is.
De beschikbaarheid van de hosting is niet zoals ik gewend ben bij andere partijen.

Jammer dat mijn klant deze keuze maakt.

2 april 2020 14:25
Support
4,0
Kwaliteit
6,0
Prijs
8,0
Algemeen
5,0
0 10 5,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Webhosting

vieze leugenaars over ssl

slechte support

27 maart 2020 08:01
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Webhosting

NOOIT Hosting2GO!!!
Waardeloos, onprofessioneel en onklantvriendelijk. Onze website wordt hgehost door Hosting2GO en we gebruiken een SSL certificaat. De hosting is opgezegd en stop op 21 november 2020. Het certificaat is echter nu verlopen en kan niet verlengd worden. Ze informere je hier niet over, het is dat ik toevallig ontdekte dat onze website niet meer benaderbaar is. Verlengen van het certificaat kan alleen als ik mijn opzegging ongedaan maak. Je kunt ze niet bellen, ze communiceren alleen via mail en die mensen begrijpen echt NIET wat service is! NIET DOEN DUS!!!

9 maart 2020 12:51
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO anders

Al 10 jaar hosten we onze website bij Hosting2GO. Iedere keer als er vragen of problemen zijn reageren de medewerkers van de Helpdesk zeer snel en inhoudelijk. Ook als deze vragen of problemen niet direct iets met het hosten van de website te maken hebben, wordt er meegedacht en een suggestie gedaan hoe zaken kunnen worden opgelost. Namens Blini Reizen: BEDANKT!!!
Irene de Jonge

17 februari 2020 09:01
Support
10,0
Kwaliteit
9,0
Prijs
9,0
Algemeen
9,0
0 10 9,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Webhosting

Je krijgt altijd snel feedback via jet ticketsysteem, mocht je er niet uitkomen zelf dan fixen zij het voor je! Topklasse en zeer vriendelijke medewerkers!

14 oktober 2019 15:01
Support
10,0
Kwaliteit
9,0
Prijs
8,0
Algemeen
9,0
0 10 9,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO anders

Super hosting bedrijf. Heb meerdere sites hier geplaatst en nog een probleem gehad. Als je een zeer technische vraag heb wordt het nog dezelfde dag aangepast!!!

10 oktober 2019 12:06
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
8,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO anders

Zeer slecht.... contact opnemen met deze club geeft je ongeveer het zelfde gevoel als dat je voor een groot kasteel staat zonder deur of (ophaal)brug en met een 50 meter brede gracht eromheen.

29 augustus 2019 11:11
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Webhosting

Prima provider, betrouwbaar en hulpvaardig. Al heel wat jaren. Van harte aanbevolen.

11 juli 2019 16:56
Support
10,0
Kwaliteit
9,0
Prijs
6,0
Algemeen
9,0
0 10 9,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Webhosting

Fantastische klantenservice! Ik heb een website voor mijn praktijk en tijdens het updaten van WP ging er iets mis. Ik kon de website niet meer bereiken. Na een melding bij de klantenservice eerst geprobeerd om het zelf op te lossen. Dat lukte me niet. Uiteindelijk heeft een medewerker van Hosting2Go het probleem verholpen, de update geïnstalleerd en gezorgd dat ik daarna het beheer van de website weer zelf over kon nemen. Klasse!

24 juni 2019 20:35
Support
10,0
Kwaliteit
9,0
Prijs
8,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Webhosting

Gigantisch slechte support.

Telefonisch niet bereikbaar, via e-mail niet bereikbaar, geen online chat of whatsoever. Ontvang alleen maar standaard template antwoorden die mijn vraag of probleem niet oplossen.

Een hosting die in de categorie erg klantonvriendelijk geplaatst kan worden t.o.v. andere aanbieders van gelijke waarde.

17 juni 2019 12:22
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
3,0
Algemeen
5,0
0 10 5,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO anders

DRAMA deze club! Mail instellen is hocus-pocus. Telefonisch niet bereikbaar...

5 april 2019 12:44
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
2,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO anders

Let op: Klasse-onderscheid!
Vanochtend heb ik de moeite genomen om aan Hosting2go te melden dat ik dagelijks word geplaagd door valse mails uit Polen (bedoeld als Phishing). Hosting2go antwoordde daarop dat deze bedrijven allang op hun zwarte lijst staan, maar dat ik hun "uitgebreide spamfilter" had moeten aanschaffen om deze malware tegen te houden. Ik heb daarom het volgende aan ze geantwoord:

Beste Hosting2Go
Hartelijk dank voor deze info.
De noodzaak om een "Uitgebreid Spamfilter" te moeten aanschaffen vind ik eerlijk gezegd principieel onjuist en feitelijk belachelijk en ONACCEPTABEL.
Natuurlijk is het voor jullie een manier om extra geld te verdienen, echter als klant verwacht ik gewoon standaard een goede bescherming tegen malware, virussen en phishing. Nu loop ik als argeloze, goed vertrouwende klant toch nog extra risico als ik emails lees en bijlagen eventueel argeloos open.

Die e-mails van deze Poolse oplichters zijn heel slim opgezet. De kans dat een klant erin stinkt is heel groot en jullie geven dan vast "niet thuis" als een klant gedupeerd wordt, maar verwijzen dan wellicht naar de "domheid" van de klant dat hij/zij niet het duurdere spamfilter heeft genomen. Ik wist verdorie niet eens dat dit bestond! Als jullie dit email klassestelsel niet binnenkort afschaffen ga ik hier een negatieve review over schrijven in de diverse fora.

We betalen al genoeg vind ik. Jullie tarieven zijn in ca. 5 jaartijd van € 29,95 naar € 59,95 per jaar gegaan.
Dan mag je ook een goede bescherming verwachten en niet een onderscheid tussen 1e klas en 2e klas bescherming.

Ook ben ik van mening dat jullie in deze moderne tijd, met alle aandacht voor privacy, standaard een SSL verbinding ("https") zouden behoren te leveren i.p.v ook daar een klassestelsel met premiumtarief te hanteren.
We zijn hier niet in India met een kastenstelsel, of in Engeland waar ze de absurde gewoonte van 1e klas en 2e klas postbezorging nog hebben...

Je hoeft hier niet op te reageren, maar geef s.v.p. wel deze terugkoppeling door aan je directie.
m.v.g.
D.H.

27 maart 2019 16:06
Support
8,0
Kwaliteit
6,0
Prijs
3,0
Algemeen
7,0
0 10 7,0