HostingWijzer

Hosting2GO hosting reviews vergelijken

Er zijn 333 ervaringen achtergelaten door klanten van Hosting2GO. De gemiddelde, algemene beoordeling die Hosting2GO heeft gekregen is 8,8.

0 10
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO anders

Zeer slecht.... contact opnemen met deze club geeft je ongeveer het zelfde gevoel als dat je voor een groot kasteel staat zonder deur of (ophaal)brug en met een 50 meter brede gracht eromheen.

29 augustus 2019 11:11
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Webhosting

Prima provider, betrouwbaar en hulpvaardig. Al heel wat jaren. Van harte aanbevolen.

11 juli 2019 16:56
Support
10,0
Kwaliteit
9,0
Prijs
6,0
Algemeen
9,0
0 10 9,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Webhosting

Fantastische klantenservice! Ik heb een website voor mijn praktijk en tijdens het updaten van WP ging er iets mis. Ik kon de website niet meer bereiken. Na een melding bij de klantenservice eerst geprobeerd om het zelf op te lossen. Dat lukte me niet. Uiteindelijk heeft een medewerker van Hosting2Go het probleem verholpen, de update geïnstalleerd en gezorgd dat ik daarna het beheer van de website weer zelf over kon nemen. Klasse!

24 juni 2019 20:35
Support
10,0
Kwaliteit
9,0
Prijs
8,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Webhosting

Gigantisch slechte support.

Telefonisch niet bereikbaar, via e-mail niet bereikbaar, geen online chat of whatsoever. Ontvang alleen maar standaard template antwoorden die mijn vraag of probleem niet oplossen.

Een hosting die in de categorie erg klantonvriendelijk geplaatst kan worden t.o.v. andere aanbieders van gelijke waarde.

17 juni 2019 12:22
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
3,0
Algemeen
5,0
0 10 5,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO anders

DRAMA deze club! Mail instellen is hocus-pocus. Telefonisch niet bereikbaar...

5 april 2019 12:44
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
2,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO anders

Let op: Klasse-onderscheid!
Vanochtend heb ik de moeite genomen om aan Hosting2go te melden dat ik dagelijks word geplaagd door valse mails uit Polen (bedoeld als Phishing). Hosting2go antwoordde daarop dat deze bedrijven allang op hun zwarte lijst staan, maar dat ik hun "uitgebreide spamfilter" had moeten aanschaffen om deze malware tegen te houden. Ik heb daarom het volgende aan ze geantwoord:

Beste Hosting2Go
Hartelijk dank voor deze info.
De noodzaak om een "Uitgebreid Spamfilter" te moeten aanschaffen vind ik eerlijk gezegd principieel onjuist en feitelijk belachelijk en ONACCEPTABEL.
Natuurlijk is het voor jullie een manier om extra geld te verdienen, echter als klant verwacht ik gewoon standaard een goede bescherming tegen malware, virussen en phishing. Nu loop ik als argeloze, goed vertrouwende klant toch nog extra risico als ik emails lees en bijlagen eventueel argeloos open.

Die e-mails van deze Poolse oplichters zijn heel slim opgezet. De kans dat een klant erin stinkt is heel groot en jullie geven dan vast "niet thuis" als een klant gedupeerd wordt, maar verwijzen dan wellicht naar de "domheid" van de klant dat hij/zij niet het duurdere spamfilter heeft genomen. Ik wist verdorie niet eens dat dit bestond! Als jullie dit email klassestelsel niet binnenkort afschaffen ga ik hier een negatieve review over schrijven in de diverse fora.

We betalen al genoeg vind ik. Jullie tarieven zijn in ca. 5 jaartijd van € 29,95 naar € 59,95 per jaar gegaan.
Dan mag je ook een goede bescherming verwachten en niet een onderscheid tussen 1e klas en 2e klas bescherming.

Ook ben ik van mening dat jullie in deze moderne tijd, met alle aandacht voor privacy, standaard een SSL verbinding ("https") zouden behoren te leveren i.p.v ook daar een klassestelsel met premiumtarief te hanteren.
We zijn hier niet in India met een kastenstelsel, of in Engeland waar ze de absurde gewoonte van 1e klas en 2e klas postbezorging nog hebben...

Je hoeft hier niet op te reageren, maar geef s.v.p. wel deze terugkoppeling door aan je directie.
m.v.g.
D.H.

27 maart 2019 16:06
Support
8,0
Kwaliteit
6,0
Prijs
3,0
Algemeen
7,0
0 10 7,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Premium Webhosting

Ik heb bij Hosting2Go ongeveer 35 websites gehost en heb zelden problemen. Als het toch een keertje voorkomt dat er een probleem is dat maak je een ticket aan en wordt het probleem altijd snel en vakkundig opgelost. Zelfs als het een probleem is waar zij geen schuld aan hebben. Top support!!

26 februari 2019 21:01
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
9,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Webhosting

Heel vervelend dat je gee contact kunt krijgen met Hosting 2 Go, ik probeer al een jaar van twee domeinnamen af te komen maar ik krijg mijn sites simpelweg niet van het internet af... keer op keer blijf ik tickets aanmaken, het enige dat ik ontvang is nieuwe facturen!!!

29 januari 2019 10:32
Support
1,0
Kwaliteit
1,0
Prijs
1,0
Algemeen
1,0
0 10 1,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Webhosting

Hierbij even een update van mijn ervaring met Hosting2GO. Ze hebben me gebeld en waren ontzettend geduldig en vriendelijk aan de telefoon. Ik was nogal in paniek, maar Guido was ontzettend geruststellend en behulpzaam. Ze hebben alles eraan gedaan om mijn site over te zetten en zo snel mogelijk weer online te krijgen. In de tussentijd werd ik steeds netjes op de hoogte gehouden (zelfs berichtjes om 3 uur 's nachts) en de volgende dag stond alles weer online. Daarna belde Guido nog om alles door te lopen. Dit is een van de vriendelijkste klantenservices en ik ben heel erg blij met hun hulp. Mijn vorige review van Hosting2GO (zie hieronder) was nadat ik een berichtje kreeg dat ik zelf mijn site moest overzetten en dat er om die reden niets te zien was. Daarvan raakte ik in paniek, omdat ik totaal niet technisch ben en geen idee had hoe dat werkte en ik ze telefonisch niet kon bereiken. Maar gelukkig belden ze me daarna. Ze hebben ook heel netjes hun excuses aangeboden voor het onduidelijke bericht. Dus topservice!

Oorspronkelijke review:
Ik heb heel veel spijt van mijn verhuizing naar Hosting2Go. Mijn site ligt al een dag plat. Je kunt ze niet bellen. Je kunt een ticket aanmaken en uren later krijg je antwoord. Of ik weet dat ik mijn site moet omzetten. Nee dat weet ik niet. Ik ben totaal niet technisch. Dus ik antwoord dat ik dat niet weet en of ze kunnen helpen. Kun je vervolgens weer uren wachten op antwoord. Er is een handleiding, maar daar begrijp ik niets van. Grootste fout ooit om mijn hosting naar Hosting2GO te verhuizen.

23 januari 2019 09:16
Support
10,0
Kwaliteit
9,0
Prijs
9,0
Algemeen
9,0
0 10 9,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Premium Webhosting

Ik zit/zat hier al 12 jaar.

Tot die tijd eigenlijk geen problemen gehad.

Een paar jaar geleden had ik er een WP site voor mijn studie, voor projecten. Deze heb ik zelf eigenlijk niet onderhouden. Na een paar herinneringen is deze site verwijderd, wat ik kan begrijpen, het was mijn eigen keuze om niet te handelen.

Half jaar geleden was ik mijn subdomeinen aan het bekijken welk ik zou kunnen verwijderen. En ik besloot er een te backuppen en te verwijderen. Ik was iets te vroeg met het verwijderen. En raakte alles kwijt. De help desk benaderd en alles is correct hersteld.

Paar maanden geleden heb ik een sub/test domein opgezet voor een klantje waar op ik zijn site kon hosten om deze te testen, omdat zijn site kapot was gegaan.

Nu een paar maanden later blijkt opeens dat al mijn subdomeinen zijn verwijderd omdat er "content aan getroffen was die niet was toegestaan". In die tijd niet van ze gehoord of er iets was. Het is gewoon verwijderd.

En aangezien het meerdere maanden geleden is, hebben ze er geen backup meer van.

Dus heb ik persoonlijk besloten om al de data die er nog stond (Databases) er van te verwijderen. Want ik heb null vertrouwen er in dat mijn gegevens in de toekomst er nog veilig staan.

22 december 2018 12:07
Support
2,0
Kwaliteit
4,0
Prijs
5,0
Algemeen
4,0
0 10 4,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Webhosting

Ik gebruik al meerdere keren door de jaren heen, zo een 20 jaar lang, hosting2go en ben super tevreden.

Het is waar dat ze heel snel reageren op vragen en je verder helpen.
Mijn websites lopen altijd top.
Ook denk ik dat de prijs netjes is.

Aanrader van mijn kant.

24 oktober 2018 10:08
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
10,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Webhosting

SUPER GEHOLPEN , ik kan niet anders zeggen ... ik had al een website via Hosting2go , maar aangezien ik de naam van mijn bedrijf veranderd heb moest er een nieuwe domeinnaam en hostingpakket aan gehangen worden. Nu ben ik echt een leek , en ze hebben mij de afgelopen dagen stap voor stap alles uitgelegd en overal mee geholpen. Je kunt ze niet bellen , alles gaat via een ticketingsysteem, maar dat is eigenlijk geen enkel probleem er wordt snel geantwoord!

5 oktober 2018 16:43
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
10,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Premium Webhosting

Ik heb meerdere site's bij Hosting2go.

Werken allemaal probleemloos, als ik een vraag stel is er snel antwoord. Uitleg en hulp is dan goed.

Voor mij de perfecte prijs/kwaliteit combi.

11 september 2018 14:35
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
10,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Webhosting

Ik heb hier een vrij slechte ervaring mee. Ze gebruiken een onhandig zelfgemaakt portaal, je moet een aanvraag voor een ssl handmatige met een formulier aanvragen en de prijzen zijn ook niet geweldig.

9 september 2018 13:06
Support
5,0
Kwaliteit
4,0
Prijs
3,0
Algemeen
5,0
0 10 5,0
Hosting2GO

Hosting2GO review door

Ervaring met hostingpakket:
Hosting2GO Webhosting

Inloggen om bij de helpdesk te komen is zwaar irritant, ik had al meteen een slecht gevoel. Maar de helpdesk is echt super goed, ik had mijn wordpress goed verknalt na een update.

De helpdesk van hosting2go heeft een backup voor me teruggezet en zelfs alle updates bijgewerkt in mijn wordpress.

Ik kreeg meteen wat tips hoe ik het de volgende keer niet verknoei. Fingers crossed en anders krijgen ze gewoon weer een ticket hahaha

Ik raad ze echt aan!

24 juli 2018 21:23
Support
10,0
Kwaliteit
9,0
Prijs
10,0
Algemeen
9,0
0 10 9,0