Er zijn 1087 ervaringen achtergelaten door klanten van Hostnet. De gemiddelde, algemene beoordeling die Hostnet heeft gekregen is 8,1.
0 10Zoals zovelen heb ik zeer negatieve ervaringen met Hostnet. Diverse malen per e-mail opgezegd. Ik heb zelfs een e-mail waaruit duidelijk blijkt dat Hostnet mijn opzegging heeft ontvangen, maar het bedrijf weigert gewoon de opzegging door te voeren. Ze presteren het zelfs om te vragen om een inschrijving bij de KvK van een bedrijf dat al 10 jaar niet meer bestaat. En ook na uitleg weigert het bedrijf de opzegging door te voeren. Hostnet blijft rekeningen sturen! Ik raad iedereen aan geen zaken te doen met dit bedrijf.
I've had various domain names for the last 15 years. This by far has been my worst experience. First, I had a problem hosting these domain names bought from hostnet on our web hosting platform. This was a long process where the customer service at hostnet simply kept saying that I should check with my web hosting partner or google. Their knowledge was very limited. Lastly, the domains needed a renewal, during which time I was away for the summer. When I came back I had a bill from incasso, with a 5 day notice period a bill of 26 euros turned to 66,62 euros. My conversations with Ultimo the incasso company and Hostnet customer service was one of the worst I have had. There was a complete lack of flexibility or reasoning on the late payment. A debt collector agency with a 5 day notice period to pay a late bill for a domain name? a 40 euros fine for a 2 month late payment just seems unreasonable. The company comes across as cold and uninterested. I was even told that they can show me how to de-register my domain name if I am not interested in hosting with them. One of the worst customer service I have ever experienced.
Leveren slechte klant en technische service. En als je er van af wilt moet je dat zeer tijdig aangeven want voor dat je het weet zit je er gewoon weer een jaar aan vast, en kan je dit niet opzeggen.
Zelfs na een herseninfarct blijft Hostnet buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Ik heb werkelijk geen enkele aanmerking!
Ik ben zeer te spreken over de klantenservice. Meermaals contact gezocht met (technische) vragen en altijd vriendelijk, snel en deskundig te woord gestaan. Voor mij reden om Hostnet absoluut aan te bevelen.
Ik heb twee keer in een week gebeld om wat zaken te veranderen in mijn hostingspakketten en om de ene domeinnaam aan de andere te koppelen. Ik werd beide keren uitstekend geholpen door twee verschillende medewerkers. Zij hielpen bij wat ik zelf moest doen om e.e.a. te regelen, en direct na mijn telefoontjes waren alle veranderingen al doorgevoerd. Prima. Wat ik ook bijzonder vind is dat ik niet de looptijd van het oude, duurdere, maar mindere hostingpakket uit hoefde te dienen, maar dat het pakket per direct werd omgezet. Uitstekende service!
Ik ben onwijs blij met de service van Hostnet. Voor iemand met weinig technische kennis, maakt Hostnet het heel eenvoudig om je website te beheren. Vragen worden goed beantwoord, en kom je er niet uit, dan kijken ze live met je mee! Top service.
Vandaag contact gehad via de chat tool. Er was snel reactie (wat echt lang niet overal het geval is) en ik ben goed en snel geholpen.
Weigert om het BTW nummer van mijn factuur te wijzigen omdat dit blijkbaar niet mogelijk is. Waar een wil is, is een weg. Zeer teleurstellende ervaring met Hostnet, en dit is niet de 1e keer. Ze claimen in te zetten op service maar ik heb het nog niet mogen ervaren. Af te raden.
Alleen maar positief.
Met name de hulp bij problemen is gewoon goed.
En problemen komen alleen maar door mijn onhandigheid. :)
SUPER support gehad zojuist van Abdel!! Ik ben geen techneut... techniek regelt iemand anders voor mij. En Abdel hielp mij er super doorheen! Ik ben blij!! Complimenten voor Abdel!
Fijn bedrijf om mee samen te werken. Een van de weinige die nog gewoon telefonisch bereikbaar zijn en met oplossing komen. Zelfs m.b.v. Teamviewer !
Goede hulp heden bij online chat.
dank Dennis, ik stel persoonlijk begeleiding op prijs, doe je goed! gr Hans Minnaar
Ik had problemen met mijn website en was bijna in huilen uitgebarsten want ik dacht dat ik alles kwijt ben. maar de klanten service heeft mij ontzettend goed geholpen en alles opgelost !! <3 ly