Er zijn 566 ervaringen achtergelaten door klanten van Strato. De gemiddelde, algemene beoordeling die Strato heeft gekregen is 7,6.
0 10Met de vereniging overgestapt naar Strato en zeer tevreden. Keep up the good work.
Sinds een tijdje heeft Strato de verplichting dat elke domeinnaam in een pakket moet zitten. Dit betekent dus dat je niet alleen een domeinnaam kunt registreren, maar hier meteen een pakket aan vast zit. Niet direct een probleem, zou je zeggen, want je kunt ook een pakket kiezen met enkel een domeinnaam, zonder 'inhoud.' Dat het in een pakket zit, betekent echter dat het verplaatsen van een domeinnaam een interne verhuizing is en dat gaat geld kosten..
Een externe verhuizing (naar een andere provider) is nog dramatischer. Strato verplicht haar klanten namelijk de registratie van de domeinnaam op te zeggen, voordat het bedrijf bereid is een verhuistoken te verstrekken. Dat token heeft de klant nodig voor de verhuizing. Kortom: zonder token geen verhuizing. Dit is een zeer ongebruikelijke werkwijze en levert het resultaat op dat de registratie vrijwel meteen bij de nieuwe provider verlengd moet worden (met bijbehorende kosten). Dat, terwijl andere providers vaak aanbieden een aantal soorten extensies gratis te verhuizen en de registratieperiode over te nemen, maar dit gaat dus niet zonder verhuistoken.. En Strato wil dat de klant de registratie eerst opzegt. Waardoor.. nou ja, u begrijpt het punt. Zit de hele dag al met de klantenservice te mailen.
Stelletje parasieten die hun klanten zonder waarschuwing opzadelen met een incassobureau omdat ze stug (onjuiste) facturen blijven sturen naar een email-adres dat al bij hun is geannuleerd. Vervolgens weten ze je wel te vinden per brief of telefoon als er eenmaal 40,- euro incassokosten op een onjuiste factuur is gestapeld. Nooit aan beginnen. Computer says no mentaliteit ten top.
Met het bouwen van mijn eerste website, was alles mogelijk.
Het gemak om teksten te schrijven, foto’s toe te voegen en jou layout van de site heeft vele mogelijkheden.
Je kunt het zo duur maken als jezelf wilt, of juist heel simpel en overzichtelijk houden en toch jou eigen draai geven.
Zeer tevreden over deze hoster. Heb er 2 websites gehost, service en kwaliteit is zeer goed.
Goede begeleiding en hulp.
Reactie tijd van klantenservice is wel wat langer.
Stabiele en prettig geprijsde provider. Opleveren pakket en domeinnaam binnen een uur. Fijne, intuïtieve portal. Zeer aanbevolen!
Ik heb een aantal abonnementen bij Strato en ben enkele keren on contact getreden met de klantenservice. Die reageren snel en zijn heel behulpzaam.
Strato is duidelijk bezig met een offensief om veel nieuwe klanten te winnen en hebben daarvoor heel interessante aanbiedingen.
Prima pakketje voor een prima prijs. Nadat de betalingspagina was vastgelopen ‘s avonds had ik de volgende dag, in het weekend, toch direct de factuur, klantgegegevens, login en hosting ontvangen van support. Zo moet het, top.
Verschrikkelijk slecht kut bedrijf.
Naaien je waar je bij staat. Sturen onnodig incasso's op je af.
Beter kiezen voor een bedrijf met enige waardigheid en respect voor klanten.
Ik ben erg positief over Strato. De prijs is aantrekkelijk, ze zijn snel met het opleveren van hun diensten en ook de klantenservice is goed bereikbaar en bereid om je met al je vragen te helpen.
Ik heb over het algemeen alleen maar positieve ervaringen met strato.
Zeer goed makkelijke bestanden bij te houden, kan makkelijk en goed database beheren webmail werkt goed, een echte aanrader!
Zeer onduidelijk en klantenservice niet te bereiken
Echt een vreselijk bedrijf.. contracten lopen onnodig lang door met hoge kosten. Spijt als haar op mijn hoofd
Test gedaan met 10 parkeerdomeinen zonder hosting.
Plus:
Spotgoedkoop actie tarief
Mogelijkheid om eigen DNS/NS te draaien
Minus:
Lange registratietijd (meer dan 1 uur!)
Daarna lange tijd totdat domein op server is ingericht
Na aanpassing enorm lange tijd totdat NS in NL register wordt aangepast
Gedoe over BTW nummer, want dit is een Duits bedrijf (Berlijn)
Af en toe slecht Duits NL vertaalde teksten in communicatie
Reactie NL Helpdesk op ticket meer dan 1 dag
Ik ga deze dus alleen gebruiken voor parkeerdomeinen met verhuizing
Waarvan het niet storend is dat deze tijdens verhuizing tijdelijk niet beschikbaar zijn.