HostingWijzer

Strato hosting reviews vergelijken

Er zijn 451 ervaringen achtergelaten door klanten van Strato. De gemiddelde, algemene beoordeling die Strato heeft gekregen is 7,5.

0 10
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato anders

Voldoende

21 januari 2020 11:03
Support
6,0
Kwaliteit
5,0
Prijs
5,0
Algemeen
7,0
0 10 7,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato anders

Overgestapt naar Strato met onze website en email omgeving. Alles in een voor een mooie prijs en goede kwaliteit. Snel overstappen en alles weer in de lucht. Afhandeling van de overstap was snel voor elkaar. Domeinen snel verhuisd en inrichting was makkelijk. Eigenlijk zou ik support niet kunnen beoordelen nog want die heb ik nog niet nodig gehad. Goede aanrader voor je website en email omgeving.

21 januari 2020 08:38
Support
8,0
Kwaliteit
9,0
Prijs
10,0
Algemeen
9,0
0 10 9,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato BasicWeb

Makkelijk, snel en prima prijs

20 januari 2020 08:46
Support
8,0
Kwaliteit
8,0
Prijs
10,0
Algemeen
9,0
0 10 9,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato BasicWeb

De opmaak is vrij statisch.
Vertaling in het Nederlands van de zoekfunctie mist een “t”.
Google adsense toevoegen niet mogelijk ook al wordt er beweerd door een e-mail van strato dat dit wel mogelijk moet zijn...?

17 januari 2020 09:17
Support
1,0
Kwaliteit
3,0
Prijs
8,0
Algemeen
4,0
0 10 4,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato BasicWeb

Sinds 04-11-2019 heb ik een Office 365 Business Premium EU pakket aangeschaft via Strato. Binnen een paar minuten was alles geregeld en kon ik van het pakket gebruik maken incl. gratis domeinnaam welke ik ook meteen geregistreerd heb.
Omdat er standaard geen mogelijkheid was om mijn website ook op te maken heb ik op 3 januari 2020 het pakket "STRATO WordPress Hosting Basic" aangeschaft en ook dit was binnen een paar minuten geregeld.
Je moet er dan wel aan denken om de domeinnaam van het ene pakket naar het andere pakket te laten verhuizen. Na contact met de Klantenservice was ook dit meteen geregeld, voor de zekerheid keken ze ook nog wat Office-instellingen na en dit stond ook allemaal goed. Kortom, "supertevreden".

16 januari 2020 22:12
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
10,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato anders

Ik gebruik nu een aantal jaren Strato als host en ben erg tevreden over de kwaliteit, zekerheid en service.
Het werkt erg eenvoudig en ik kan snel bij mijn back-ups.
Doordat mijn NAS elke zaterdagnacht een automatische backup maakt heb ik er geen omkijken meer naar en weet ik dat de voor mij belangrijke bestanden veilig in kopie staan opgeborgen.

15 januari 2020 07:33
Support
8,0
Kwaliteit
8,0
Prijs
8,0
Algemeen
8,0
0 10 8,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato PowerWeb

Superslim pakketje: Powerweb Mini! €0,50 per maand.
Alle dingen erom heen ook super snel geregeld!
Hulde!
Vriendelijke groet, Hans.

14 januari 2020 16:35
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
10,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato BasicWeb

Hele goede ervaring gehad met strato, lage prijs voor goede kwaliteit!

14 januari 2020 09:49
Support
8,0
Kwaliteit
9,0
Prijs
10,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato BasicWeb

Een goede ervaring met Strato!

12 januari 2020 21:40
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
10,0
Algemeen
8,0
0 10 8,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato BasicWeb

De prijs is zeker competitief te noemen. Helaas geen support in het weekend, en de interface laat qua gebruiksvriendelijkheid te wensen over.

5 januari 2020 23:54
Support
7,0
Kwaliteit
8,0
Prijs
9,0
Algemeen
8,0
0 10 8,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato anders

Ik heb uitstekende hulp gehad bij het instellen van mijn DNS-instellingen.

5 januari 2020 13:49
Support
10,0
Kwaliteit
9,0
Prijs
10,0
Algemeen
9,0
0 10 9,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato BasicWeb

Ik ben sinds februari 2018 klant bij Strato. Heb daar een starterpakket. Sinds november datzelfde jaar heb ik een tweede starterspakket. Dat zijn hostingpakketten waar één domeinnaam is inbegrepen. Aanvankelijk liep alles gesmeerd. Sinds december 2018 heb ik via Strato een domein laten registreren en doorgelinkt naar een pagina elders. Ook dat ging probleemloos.

Sinds 24 oktober 2019 heb ik er ook een zgn. mini hostingpakket aan toegevoegd en het losse domein daarin ondergebracht. Het was mij echter niet duidelijk dat zo'n minipakket zonder domein was. Dit was niet erg duidelijk op de website geschreven. De actieprijs van het losse domein zou komen te vervallen en de normale prijs zou geldig worden. Ik had dit telefonisch geregeld en in dat gesprek werd me duidelijk dat de jaarprijs hiet per maand zou zijn. Ik heb een uur later weer gebeld en alles geanuleerd en dat domein op de aanvankelijke condities voortgezet. Dat was geen probleem. Om administtratieve redenen zzou de factuur afgeschreven worden, maar ook weer gecrediteerd.

Ik ben toen nog eens de website opgedoken en kwam na lang zoeken tot de conclusie dat die maandprijs de jaarprijs was. Ik besloot toen toch maar weer dat pakket af te nemen en heb wederom gebeld. Het was allemaal geen enkel probleem werd me gezegd. Alleen zou het wederom gefactureerd worden, maar ook gecrediteerd. Dat terugstorten zoy maximaal 2 weken duren. Overigens was het afschrijven vaak al in een paar uur gerealiseerd... Met incasseren is Strato altijd bovengemiddeld snel.

Een dag later werkte e.e.a. niet goed. Ik heb toen weer gebeld. De medewerker constateerde dat er inderrdaad iets niet goed zat. Ik had toen de keus om te wachten, maar dat kon berst wel eens een tijd duren. Het geheel opzeggen en opnieuw aanmaken door de medewerker zou betekenen dat het dezelfde avond allemaal zou werken. Ik was alleen evt. e-mailadressen en een evt. website dan kwijt. Ik heb voor het laatste gekozen, want ik had pas één e-mailadres aangemaakt. Die zelfde avond werkte alles naar behoren. Maar... ook nu werden de handelingen in rekening gebracht en... en zouden wederom gecrediteerd worden.

In minder dan een dag werd er in totaal voor vier transacties afgeschreven, waarvan slechts één terecht zou zijn. Ook een post voor domeinverhuizing werd gefactureerd, hetgeen ook was aangekondigd, maar zou eveneens gecrediteerd worden. Na twee weken was er nog niets teruggeboekt. Ik heb toen gebeld en toen begon de ellende. Ik kreeg ontwijkende antwoorden en verwijzingen naar de boekhouding. Men weigerde echter mij door te verbinden naar die boekhouding. Dat zou technisch zelfs onmogelijk zijn. Ook een leidinggevende te spreken bleek onmogelijk. Wanneer ik m'n centjes terug zou krijgen wist men niet... Ik heb toen via de daarvoor bestemde weg een klacht ingediend, maar daar hoor je dan niks meer van. Slechts een klein bedrag werd teruggeboekt. Men verwees naar een onoverzichtelijk oerwoud van allerlei facturen en creditnota's en zei dat er het e.e.a. met elkaar is verrekend. Ik heb alle afboektransacties betreffende deze deal opgeteld en bijgehouden wat teruggeboekt werd. Op 4 en 19 december werden er wederom kleine bedragen teruggeboelt. Geen enkel bedrag was op welke creditnota dan ook terug te vinden. En toen gebeurde er niks meer. Ik heb klachten ingediend, iedere week gebeld, kreeg verschillende mensen aan de lijn, maar geen van allen was bereid mij naar bevoegde personen door te verbinden. Op klachten kwam geen reactie. In veel gesprekken werd ik ' doodgegooid" met allerlei factuurnummers, om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat ik gelijk had. Ik kijk allang niet meer naar DN's en CN's. Ik tel op wat afgeboekt is en trak daar de terugboekingen vanaf. Nog steeds is er een verschil van wat ik teveel heb betaald en wat ik heb teruggekregen.

We zijn nu inmiddels ruim 10 weken verder en nog steeds is het niet opgelost. Is dit de manier van Strato om geld te verdienen? Gewoon niet uitbetalen waar je recht op hebt? Ik vind dat crimineel. Met een paar toetsklokken zou e.e.a. geregeld kunnen zijn. Maar een volstrekt ondermaatse boekhouding weigert dat. Totaal ongekwalificeerd personeel. Ik overweeg na het einde van de contractlooptijden een andere provider te zoeken. Met dit stelletje oplichters wil ik geen zaken meer doen.

4 januari 2020 21:47
Support
1,0
Kwaliteit
7,0
Prijs
6,0
Algemeen
4,0
0 10 4,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato BasicWeb

Ik heb hele fijne ervaringen met strato! Ooit een keer een vraag gehad over forwarding en die werd super snel beantwoord.

4 januari 2020 08:45
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
10,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato BasicWeb

Tot nu toe een zeer goede ervaring bij Strato.
Ik heb voor de hosting gekozen omdat de prijs in verhouding stond met wat ik ervoor kreeg. Zo heb ik al ruime keuze in mogelijkheden voor de website met het kleine pakket.
Na aanschaf heb ik ook een cadeau gehad voor meer opslag in mijn mail.
Strato zou ik aanraden aan anderen.

3 januari 2020 09:59
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
10,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0
Strato

Strato review door

Ervaring met hostingpakket:
Strato BasicWeb

Snelle installatie.
Aardige medewerkers.
Vriendelijke prijzen.
Gewoon goed.

3 januari 2020 08:18
Support
10,0
Kwaliteit
10,0
Prijs
10,0
Algemeen
10,0
0 10 10,0